Vous ne réussissez pas à publier sur ce forum ? Vous ne savez pas comment vous inscrire ? Votre profil a été désactivé ? Communiquez avec moi par courriel à [email protected]. Mais assurez-vous que vos propos me démontrent que vous avez un intérêt réel pour les contenus publiés sur ce forum ou que vous me connaissez, car je ne réponds plus aux envois qui semblent génériques ou ont l'air automatisés.

What about Yoga?

You feel drawn toward God or are seeking-out after Him? You wish to share what you are learning about Him? This Christian Encounter Forum exists for persons just like you!
DanielGarneau
Site Admin
A remercié : 9 fois

What about Yoga?

Message non lu par DanielGarneau » dim. 02 déc. 2018, 5:08 pm

A member of my family recently asked me what were my thoughts on the practice of Yoga for Christians. I did a little research on the subject and found the following input that I find interesting and useful for whoever would be having the same kind of questions: Have you practiced Yoga and turned away from it ? Please tell us why? Do you have useful insight about the practice of Yoga for Christians? Please share it with us.

Daniel Garneau, B Th, B Com, MA.
Fondateur, éditeur et auteur
Savoir et croire .caForum chrétien la Rencontre
owrca
Tout nouvel arrivant

What about Yoga?

Message non lu par owrca » lun. 14 oct. 2019, 6:40 am

Yoga poses stretch your muscles and increase your range of motion. With regular practice, they will improve your flexibility. Aerobic: No. And even though  yoga is not aerobic, some research finds it can be just as good as aerobic exercise for improving health.
Répondre