Vous ne réussissez pas à publier sur ce forum ? Vous ne savez pas comment vous inscrire ? Votre profil a été désactivé ? Communiquez avec moi par courriel à [email protected]. Mais assurez-vous que vos propos me démontrent que vous avez un intérêt réel pour les contenus publiés sur ce forum ou que vous me connaissez, car je ne réponds plus aux envois qui semblent génériques ou ont l'air automatisés.

Ken Fish interviewed by Eric Metaxas (February 2019)

You feel drawn toward God or are seeking-out after Him? You wish to share what you are learning about Him? This Christian Encounter Forum exists for persons just like you!
DanielGarneau
Site Admin
A remercié : 9 fois

Ken Fish interviewed by Eric Metaxas (February 2019)

Message non lu par DanielGarneau » lun. 24 juin 2019, 9:35 am

Eric Metaxas interviews Ken Fish about his healing and prophetic Ministry. The topics being covered throughout this interview include:   
  •  Ken Fish's healing and prophetic Ministry, and a word about his academic background and involvment;
  •  The little known role of prophetic ministry in the gread revivals; 
  •  Ken Fish's expectation of an upcoming revival; 
  •  What can be done to contribute to activating this revival;
  •  Healing mental illness diseases;
  •  Words of knowledge: insights given by God about how to pray into spectific situations;
  •  Abortion, the current culture of death, and the place of the church as a prophetic people; 
  •  Evil, some of its manifestations; 
  •  Overt and covert satanism. 
I personnally found this iterview useful to form a basic idea about Ken Fish and his Ministry. For more from Ken Fish, you might want to subscribe to KingdomFireMinistries.org

Daniel Garneau, B Th, B Com, MA.
Fondateur, éditeur et auteur
Savoir et croire .caForum chrétien la Rencontre
Répondre